Seminář pro školy – (děti 2. stupeň ZŠ, případně střední školy, gymnázia)
Rozsah cca 2 hod
Anotace:
- Emoce a vlastní prožívání – mapa emocí ve škole
- Porozumění a práce s emocemi
- Sebedůvěra postavena na silných stránkách
- Naslouchání jako nejrozšířenější komunikační nástroj
- Sny, vize a sebekoučovací kolečko
- Neurověda a wellbeing
Co si odnesou děti:
- Práce s vlastními emocemi – Emoční inteligence
- Prohloubení sebedůvěry na základě poznání silných stránek
- Jak pracovat s vlastními sny a vizí
- Naslouchání a zlepšení komunikace mezi sebou
- Jak být dobrým spolužákem
- Wellbeing jako součást života – nejnovější poznatky neurovědy
Co si odnesou učitelé:
- Získají zpětnou vazbu na emoce dětí ve škole
- Témata do třídnických hodin
- Poznatky pro práci s třídním kolektivem
- Wellbeing jako součást života – nejnovější poznatky neurovědy
Seminář pro rodiče sportujících dětí
Rozsah cca 2 hod.
Anotace:
- Rozdíl ve vnímání dětí a dospělých
- Komunikace s dítětem před a po výkonu
- Role rodiče v utkání/souboji/závodě
- Vývojová psychologie a souvislosti s výchovou, komunikací a přístupem k dětem
- Chyby a proces učení
- Ne/důležitost výsledku
- Motivace a její místo v životě dětí
- Samostatnost jako nosný pilíř
- Doplňkové sporty a jejich přínos
- Životospráva, regenerace
Co si odnesou rodiče
- Podněty, jak mohou dítěti pomáhat v jeho rozvoji
- Zvýšenou míru porozumění a tolerance vůči vlastnímu dítěti
- Zdravější komunikaci s dítětem
- Podněty, jak dítě zdravě motivovat a být mu oporou
- Klíčové poznatky pro zdravý vývoj sportovců
Co mohou sekundárně získat děti:
- Rodiče parťáka, který lépe rozumí jejich potřebám